28
Okt 2020
Kao i svaka nova platforma i Portal javnih nabavki trpi konstantne kritike, izmene, ažuriranja i slično. Skrećemo Vam pažnju na određene situacije, koje možete sami preduprediti.
- Ne mogu da učitam izjavu
Najčešći problem koji se javlja kod kreiranja izjave, jeste poslednji korak. Portal sugeriše da ukoliko niste sigurni u njenu sadržinu, možete na pitanje da sačuvate izjavu odabrati opciju NE, što ponuđači odaberu, kako bi izvršili naknadne provere. Tada, izjava se ne kreira kao konačna, već se čuva u delu Izjave u pripremi.
Kada je izjava u delu Izjave u pripremi, neće se prikazati kod podnošenja ponude u okviru opcije Povuci iz pripremljene dokumentacije.
- Nemam opciju za podnošenje ponude
Ako isključimo mogućnost da ste slučajno odselektovali zvezdicu i da tender nije među favoritima, najčešći razlog je obim ovlašćenja koja imate. Ukoliko je prilikom kreiranja naloga, Vašem nalogu dodeljena uloga komercijaliste, ova opcija Vam nije aktivna. Potrebno je da ovlašćeno lice izvrši izmenu i dodeli Vam ulogu administratora, kako biste imali mogućnost da podnesete ponudu.
- Nisam uspešno podneo ponudu
Rad preko Portala nije u potpunosti isključio mogućnost greške, kako sistemske, tako i na strani naručilaca i ponuđača.
Jedan tender nije iskustvo, svaki novi tender je novi izazov koji zahteva edukaciju, istraživanje, usavršavanje i što je najvažnije, osnove informatičkog poznavanja, kako bi se prilagodili novom načinu funkcionisanja javnih nabavki.
Umesto da negodujemo, hajde da radimo na sebi, našim ponudama i tenderima i zajedno savladamo sve prepreke.
Za one koje su mimo našeg znanja, tu su uvek ažurni administratori Portala javnih nabavki koji vrlo rado otklanjaju sve tehničke probleme u što kraćem roku.