SrpskiSrpski     СрпскиСрпски    
 

40.000 evra za logo!


Putevi Srbije za poslednji kvartal ove godine planirali su redizajn logoa za neverovatnih 5 miliona dinara

Epidemija, preteći ekonomski krah, upozorenja Vlade o štednji i sveukupna situacija izgleda da ne dotiču mnogo čelnike Puteva Srbije. Veliku prašinu ovih dana na društvenim mrežama podigao je njihov plan nabavki kojim je za nabavku logoa planiran iznos od 5 miliona dinara!

Nakon što je ova vest odjeknula, javila su se mnoga udruženja sa predlozima na šta bi se kvalitetnije mogao potrošiti planirani iznos, od lečenja bolesne dece, do onog čime Putevi Srbije zapravo treba da se bave - puteva.

Međutim, i pored navedene situacije i plana takvog kakav jeste, podsećamo naručioca da procenjena vrednost shodno Zakonu mora biti zasnovana na istraživanju tržišta, te da mora biti objektivna i validna u momentu pokretanja postupka.

S tim u vezi, istražili smo tržište i sa par jednostavnih upita na internetu došli smo do početne cene od 50 pa sve do 300 i više evra, u zavisnosti od želja naručioca, odnosno, u zavisnosti od toga o kakvom se logou radi. Navedeno ukazuje da je naručilac "precenio" svoje finansijske potrebe za ovom stavkom u iznosu od preko 39.000 evra!

Kako je do isteka poslednjeg kvartala ove godine ostalo još tek dvadesetak dana, ostaje nam da vidimo da li će naručilac realizovati plan, a do tad mu savetujemo da ponovi istraživanje tržišta, te da ne raspolaže novcem građana Srbije kao svojom ličnom imovinom.