17
07 2020
Svesni toga da više volite naše seminare i druženja na njima takođe smo svesni da nam epidemiološka situacija ne ide na ruku, a primena zakona ne može da čeka
"Doskočili smo" situaciji i pronašli način da uđemo u Vaše domove ili Vaše kancelarije beskontaktno i to putem organizovanja webinara.
Petak je rezervisan isključivo za naručioce i termin od 10,00 časova.
U nastavku Vam dajemo pregled tema:
- Korak po korak, kako do prve objave na Portalu javnih nabavki, 17.07.2020. godine
- Plan nabavki i analiza tržišta, 24.07.2020. godine
- Uslovi za učešće u postupku nabavke, 31.07.2020. godine
- Tehničke specifikacije, standardi i sertifikati, 07.08.2020. godine
- Modeli i uzorci u postupku javnih nabavki, 14.08.2020. godine
- Okvirni sporazum – primena u praksi, 21.08.2020. godine
- Ugovor o javnoj nabavci – realizacija i praćenje, 28.08.2020. godine
- Zahtev za zaštitu prava, 04.09.2020. godine
- Uvid u ponude – mogućnosti za ponuđače, 11.09.2020. godine
- Obustava postupka nabavke, 18.09.2020. godine
Šta Vam nudi Webinar:
- Mogućnost da iz udobnosti svog doma ili kancelarije prisustvujete edukaciji
- Mogućnost da dobijete odgovore na pitanja u vezi sa postupkom javne nabavke
- Aktivno učestvovanje u diskusiji sa predavačem
- Vreme koje biste inače proveli u saobraćajnoj gužvi, na putu do mesta održavanja seminara sada možete iskoristiti za pravu edukaciju.
Prijavu za Webinar možete izvršiti klikom na link ili putem telefona 011/414-04-05, 064/809-64-75.
Molimo Vas da prilikom prijave navedete za koji termin se prijavljujete.
Kotizacija za učestvovanje na Webinaru
5.900,00 RSD
*U navedenu cenu nije uračunat PDV
*Da biste bili učesnik Webinara potrebno je da imate stabilnu internet konekciju i računar. Poželjno je posedovanje slušalica/mikrofona radi aktivnije diskusije.
*Webinaru možete prisustvovati i sa telefona, tako što ćete prethodno sa Googleplay-a, odnosno Appstore-a downloadovati Jitsi Meet aplikaciju.
*Broj polaznika je ograničen.