Podrška za novi početak! Akcijska cena pripreme elektronske ponude samo u oktobru!
Kreirali ste nalog na novom Portalu javnih nabavki ali ne znate šta dalje? Dokumentacija Vam je konfuzna i ne možete da se snađete? Nije Vam jasno šta naručilac želi da dobije?Potrebna Vam je pomoć pri pripremi ponude?
Ne čekajte poslednji trenutak!
Na Vaš upit vršimo analizu konkursne dokumentacije i kreiramo listu dokumenata koje Vaša ponuda mora da sadrži sa jasnom naznakom šta se učitava preko Portala, a šta se naručiocu dostavlja na drugi način, te koji je to drugi način. Sugerišemo Vam na sve uočene nepravilnosti u konkursnoj dokumentaciji, u Vaše ime i za Vaš račun postavljamo pitanja naručiocu.
Kao krunu cele ove procedure, sastavljamo ponudu za Vas, a na osnovu informacija dobijenih od Vas i Vaše dokumentacije.
Ulazimo u Vaš prostor na način koji Vi odaberete, a pred Vama su dve opcije:
- Online pristup Vašem računaru
- Dolazak na Vašu adresu u mesto i vreme koje Vi odaberete
*** Sve prijave se evidentiraju i izvršavaju hronološki, po vremenu prijema, zato budite brzi!
Cena usluge u oktobru iznosi 35.000,00 dinara + PDV, bez obzira na vrednost nabavke i vrstu postupka.
*** Ukoliko odaberete dolazak na Vašu adresu, cena se uvećava za 5.000,00 dinara.
Upite slati na mail office@ijn.rs svakog radnog dana od 08-16 časova ili klikom na link.